מנהיגות ביחד

מנהיגות ביחד היא תוכנית שנתית ייחודית לשותפות ב"ש-בנ"ש-מונטריאול, ללא קבוצות מקבילות בארץ או בחו"ל. התוכנית כוללת מפגש ייחודי עם אנשים מגוונים שמביאים נקודות מבט שונות ומתמרצים את המשתתפים לצאת מאזור הנוחות שלהם.

מנהיגות ביחד מעניקה כלים לפיתוח כישורי הדרכה למימוש מלוא הפוטנציאל של משתתפיה תוך התנסויות, עמידה מול קהל ובניית הביטחון העצמי. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למסע לגיבוש הזהות שלכם עם אנשים שיכנסו לכם ללב. בואו להכיר קהילות ממקומות אחרים, העמיקו בחייהם של יהודי התפוצות ורכשו מיומנויות בעבודת צוות.

בסוף שנת הפעילות הצוות והחניכים טסים להדריך במחנה קיץ במונטריאול- CBBCamp B'nai Brith. במהלך ההדרכה במחנות הקיץ, חניכי 'מנהיגות ביחד' מיישמים את הכישורים שרכשו במהלך התוכנית, תוך עבודה עם צוות תומך ופשוט עושים המון כיף בקנדה!

פרק השליחות במחנה קיץ CBB

פרק השליחות מתקיים במחנה CBB, מחנה קיץ המתקיים במתחם מדהים מחוץ למונטריאול, אליו טסים חניכי התוכנית, שנהנים מחוויה ייחודית של שינה בבקתות, היכרות עם בני נוער בני גילם מהקהילה היהודית במונטריאול, ופעילויות מגוונות משותפות. 

מטרת פרק השליחות היא להכשיר את הבני הנוער שעתידים להיות מדריכים במחנה, המשתייכים לקבוצת ה- Staff in Training) SIT)

במהלך התוכנית המשתתפים יעברו הכשרת הדרכה והתנסות מעשית במחנה הקיץ, תוך שמירה על קשרים בינאישיים, פיתוח עצמי וקבוצתי, למידה מתוך התנסות ושילוב בין הכשרת הדרכה כוללת לפעילויות מהנות שילוו את המשתתפים לאורך כל התהליך.

בתוכנית השנה צפויים להתקיים 5 אירועי שיא:

  • שבתון בנושא קהילה – תחילת חודש דצמבר
  • שבתון בניהול עצמי של חניכים – סוף ינואר
  • מסע פסח המשלב טיולים ולינה בטבע לצד תכנים ופעילויות – לקראת חג הפסח
  • יום הכנה לפרק השליחות – סוף יוני
  • פרק שליחות של מספר שבועות במחנה קיץ במונטריאול – בקיץ

מוכנים לאתגר המנהיגות?
שלחו את הטופס ובואו נהיה בקשר!

    *השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.

    משתתפי התכנית מספרים:




    מוכנים לאתגר המנהיגות?
    שלחו את הטופס ובואו נהיה בקשר!

      *השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.